Світи і їх Мешканці

Дана стаття присвячена класифікації Міров і їх Мешканців: досить складного питання, практично не розкритого в земних матеріалах по магії. Однак, без розуміння того, як влаштований Всесвіт можна говорити про якийсь б то не було розумінні магії.

 

Схема Творіння

 

У найзагальнішому випадку, ми можемо описати Схему Творіння наступним чином: 

Далі ми будемо розглядати тільки Світи, ізольовані від зовнішнього простору якимись замкнутими оболонками. Такі як, світ всередині сфери або всередині тора (бублика).

 

        Пред-Вічні Сили розташовані поза Оболонки Миру. Вони ініціюють процес Розгорнення самих себе, формуючи Відокремлені Ієрархії. При цьому,         самі Пред-Вічні змінюються, перетворюючись на Божевільних.

 

        Відокремлені Ієрархії формують Оболонку, ізолюючу Світ від зовнішніх просторів. Фактично, сила відділенні укладена в можливості задати         топологічну структура над неструктурних безліччю зовнішнього простору, що й формує замкнуту Оболонку Миру. Подальші процеси         Творіння відбуваються під Оболонкою.

 

        Божевільні Сили розташовані всередині Оболонки Миру. Вони продовжують процес Розгорнення самих себе, формуючи Вивергнути Ієрархії. При         цьому, самі Божевільні змінюються, перетворюючись на Вічних.

 

        Вивергнути Ієрархії створюють всередині Оболонки Матерію Миру.

 

На цьому процес Розгорнення творять сил закінчується.

 

    Вічні Сили захоплюють щось із зовнішнього простору за Оболонкою і сотворяется з нього в Матерії Миру Створено ієрархію. Самі Вічні при цьому не     змінюються.

 

    Створені Ієрархії мешкають в Матерії Миру і здатні накопичувати новий досвід. Відзначимо, що Відокремлені Ієрархії також здатні втілитися в     Матерію Миру, після чого вони також набувають можливість накопичувати і обробляти досвід, правда роблять вони це інакше, ніж Створені Ієрархії

 

Мешканцем Вічності називають Створеніх та відділення, втілених в Матерії Миру.

 

Процес накопичення та обробки Досвіду Мешканцями Миру називають процесом Розпаду. Процес Розпаду призводить до формування за межами Оболонки Миру Після-Вічних творять сил

 

Теорія Потоків

 

Для опису Схеми Творіння використовують Теорію Потоків - формально-логічну модель процесів Розгорнення і Творення. Вона досить складна і заснована на незвичній для Землі троичной логіці: тому ми не будемо наводити тут усі її теореми, а паріведем лише кілька постулатів і висновків.

 

Базовий Тернер

Існує три форми буття:

    Д-форма - світ конкретних речей, видимих ​​явищ, подій, що відбуваються

    М-форма - світ можливого: нереалізованих подій, непроявлених явищ і т.д.

    Т-форма - вихід за межі (Д, М)-пари. Щось неможливе, неймовірне.

 

Застосовуючи до Базового Тернеру три логічні функції (f1  - твердження,

f2 - бінарне заперечення, f3 - тернерное заперечення) можна побудувати 9 форм буття.

З них ми будемо розглядати тільки три, яке соотвествуют Мирам, обмеженим оболонкою.

 

Постулат RY-пари

Будь-який об'єкт Миру описується як RY-пара, причому кожен з елементів R, Y може описуватися трьома логічними функціями:

    R - задає природу Кокона Усвідомлення

        f1(Д), f2(M), f3(T)

    Y - визначає геометрію Рами

        f2+(T), f2-(T), f20(T)

 

Тоді, Світи можна розділити на 4 роду:

 

Світи I-го роду f1(Д)*f2+(T), f1(Д)*f2-(T), f2(M)*f2+(T), f2(M)*f2+(T)   

Світи II-го роду  f1(Д)*f20 (T)f2(M)*f20(T)

Світи III-го роду  f3(T)*f2+(T), f3(T)*f2-(T)

Світи IV-го роду f3(T)*f20(T)

 

Теорема Супер-Циклу

Світи 4-х пологів можна об'єднати в спільний світ, званий Супер-Циклом, який існує під Рамою Будинки. Структура Супер-Циклу має вигляд: 

 

Як видно зі схеми, крім Супер-Циклу існує ще пара ЗЕМЛЯ-ТІНЬ ЗЕМЛІ, сформована об'єднаннями Міров I-го і II-го родів. Ця пара перебувати за межами Псевдо-Деревної Оболонки Будинки та є місцем зародження Шляхів. В силу відсутності в цій парі області Прави (Міров Хаосу та Порядку), тут немає Знаків Сили Хаосу і Порядку. Що робить магічну роботу в цих областях досить складною.

 

Виходячи з логічних функцій, опісиваающіх Світи, маємо:

 

    ЗЕМЛЯ - це світ затвердження конкретних речей, видимих ​​явищ, подій, що відбуваються

 

    ТІНЬ ЗЕМЛІ - це світ заперечення нереалізованих подій. Інакше кажучи, область, де все безліч альтернативних варіанетов Нездійсненою - збулося.

 

    НЕБЕСА І БЕЗДНА - це світ існування неможливого  (в рамках (Д, М)-пари).

 

 

Теорема Сотворіння

Створені Ієрархії в Мирах 4-х пологів мають вигляд:

 

Первинне Створено (тобто Створені Вічним Світом):

Зустрічається в Мирах I-го і II-го родів:

    Світи I-го роду:

    f1(Д)*f2+(T) - Смуга Еманацій ibzalhuwd

    f1(Д)*f2-(T) - Смуга Еманацій lganthuibs

    f1(Д)*f20 (T) - Смуга Еманацій jdibha

    f2(M)*f2+(T)  - Смуга Еманацій fokghuux

    f2(M)*f2+(T) - Смуга Еманацій lgRinghu

    f2(M)*f20(T) - Смуга Еманацій nhworw'et

 

    Світи III-го роду:

    f3(T)*f20(T) - Смуга Еманацій Al'adjkaG

 

    Вторинне Створено (тобто Створені відділенні ієрархії):

    Зустрічається в Мирах II-го роду:

        f1(Д)*f20 (T - Смуга Еманацій jdibha

        f2(M)*f20(T) - Смуга Еманацій nhworw'et

 

Світ IV-го роду не формує Створено Ієрархія взагалі.

 

Образи Над-Піни Дзеркал

 

Для опису структури кокони Усвідомлення відділення та Створено Ієрархія необхідно розглянути Образи Над-Піни Дзеркал, які будуються на основі фракталів творять сил.

 

Теорема Образов Над-Піни

Кокони Усвідомлення відділення та Створено ієрархії мають Пентаграммной Структурою. При цьому:

    Відокремлені Ієрархії володіють цілісним кокони Усвідомлення

    Створені Ієрархії володіють збірним кокони Усвідомлення

 

Тоді, Топологія кокони Усвідомлення має вигляд: 

Між компонентами кокони Усвідомлення різних типів можна провести відповідності: 

Розглянемо частини кокони Усвідомлення докладніше:

 

    Елемент «Безліч Узлов Усвідомлення Особистості»

    Цей Елемент містить безліч Узлов Усвідомлення. причому:

        bwin [vhi&ie avar&a] - містить безліч споконвічних Узлов Усвідомлення, які суть 78 Рун Язика Творення.

        azni [choyo] - містить безліч Узлов Усвідомлення, сформованих Людиною в процесі накопичення досвіду. Кількість цих Узлов довільно.

 

    Елемент «Безліч Логічних Зв'язків»

Цей Елемент містить безліч Логічних Зв'язків. причому:

    enha [vhi&ie avar&a] - містить Павутини Причинно-наслідкові зв'язки, які відбивають Процес Творіння    

    umh [choyo, kreya] - містить Павутини Причинно-наслідкові зв'язки, що виникають у Вічності. Інакше кажучи, це безліч Можливих Судеб Людини і Чарівного Істоти.    

 

    Елемент «ієрархічності Меч»

    Цей Елемент є джерелом енергії, за допомогою якої виробляється вплив на Світ і Ті, що творять Сили. причому:

        agwe [vhi&ie avar&a] - являє собою AKD-сили, що контролюють у найзагальнішому вигляді три основних Процесу Творіння (А - відділення, К - виверження, D - створення).

        agwe [faya] - являє собою сили, що контролюють у найзагальнішому вигляді процеси Чарівного Творення. Число цих сил може бути довільно.    

 

    Елемент «ТРСА-нормований Дракон»

    Цей Елемент связвает відділенні з відділів (Драконом):

        baen [vhi&ie avar&a] - являє собою ТРСА-нормовану Силу Відокремленого: k'ALMevh (48, Звір Каменя), k'dhwaevh (12, Змій Хаосу), k'chanievh (20, Дзеркало) і k'mlhaunevh (Стихії Фонтану) .

 

    Елемент «Присвячувані Знак»

    Цей Елемент формує Канали сприйняття відділенні, тобто Органи Почуттів.

        mziaR [vhi&ie avar&a] - являє собою 13-ти елементне Поза-Зеркало, здатне відобразити 13 різних каналів сприйняття.

 

    Елемент «Гіпер-Ієрархія Особистості»

    Цей Елемент відображає Гіпер-Ієрархію, сполучну Особистість з таким собі Гіпер-Абсолютом. Гіпер-Абсолютом називають нову властивість, що виникає у об'єднання деякого числа самостійних елементів в єдине ціле. причому:

        Gve'teyall [valaq] - являє собою або 15 Гіпер-Абсолют Фонтана, або 5 Гіпер-Абсолют вивороту Фонтана.    

        Gat [choyo] - являє собою Гіпер-Абсолют Gakghi, також званий людьми Образом Божим. Таким чином, цей елемент суть «Душа».

 

    Елемент «Символьні Образи Миру»

    Цей Елемент містить Символьні Образи Миру. причому:

        tle'chiiar [valaq] - являє собою Рунні Образи, що формуються Кольоровими Рівнями рунной Піраміди (3 * 28).

        okwis [choyo, kreya] - являє собою Дзеркальні Образи, число яких довільно.    

 

    Елемент «Нитка Райдуги Лун»

    Цей Елемент містить Нитка Райдуги. причому:

        Ar'Hlaii [valaq] - являє собою одну з 16 Ниток Райдуги, в Шіншійской Традиції пара (Нитка, Инфра-Нитка) називається Сімейством.

        Ar'Hlaii [faya] - являє собою фрактал з 9 Ниток, формований 3 династії і 3 кланів всередині кожної Династії. Можливі й інші Фрактали виду 2х2 = 4, 4х4 = 16, і т.д.

 

    Елемент «Захоплена частина Упиря»

    Цей Елемент связвает Ієрархії Порядку з якимсь Світом (Стрижнем):

        Ga'dhhaash [valaq] - являє собою ТРСА-нормовану Силу Стрижня: 98 (Шляхи Магії Хумгата), 108 (Шляхи Магії Фонтану), 128 (Шляхи Магії Божественних Ігри), 158 (Шляхи Магії Бажань), 198 (Шляхи Магії Дзеркального Коридора ).    

 

    Елемент «Захоплена частина Стража Воріт»

    Цей Елемент формує Канали сприйняття Ієрархія Порядку, тобто Органи Почуттів.

        Lka'bwaelch [valaq] - являє собою 12 * 12 = 144 форми Каналів сприйняття, пов'язаних з 6-ю Планами Миру.

 

    Елемент «Іскра»

    Цей Елемент формує Живе Тіло. причому:

        gwlaeR [kreya, faya] - являє собою Живе Тіло, створене Планетою і пов'язане з нею.        

        eQay [choyo] - являє собою Категоріальне Тіло, що виникає при об'єднанні елементів Gat і azni в процесі Народження. Також пов'язане з Планетою і аналогічно Живому Тілу (gwlaeR).

 

    Елемент «Друге Тіло»

    Цей Елемент формує Друге Тіло. причому:

        rseat [kreya, faya] - являє собою якийсь узагальнюючий для даного типу кокони Усвідомлення елемент - Над-Свідомість групи Особистостей, визначальне їх поведінку і характер.

        bneRriird [kreya] - являє собою Друге Тіло, що виникає при об'єднанні елементів okwis і umh. Володіє множинно-хаотичною природою і при цьому бінарно до eQay [choyo]. Інакше кажучи, Друге Тіло для kreya це якась «людиноподібна телоформа», до якої kreya здатна обертатися.

 

    Елемент «Мифо-Вистава»

    Цей Елемент визначає Мифо-Індивідуалізацію faya:

        entl [faya] - являє собою міф, на основі якого відбувається індивідуалізація faya. 

 

Гіпер-Полярність Звіра

 

Крім того, необхідно розглянути, що дають Гіпер-Полярні Сили Звіра, які впливають як на походження, так і на Посвята Мешканців Міров.

 

Звір (Камінь, 48) - Пред-Вічний Джерело всіх творять сил Всесвіту.

Первинний акт Творіння, який ініціюється Звіром може бути представлений двома альтернативними Шляхами:

    1-ий Шлях (наша Всесвіт)

    48 = 3 (Тризуб Гіпер-Полярності Звіра) +45 [32,12] (dhwaekghi dhwaekgh)

    При цьому, dhwaekghi dhwaekgh ставати Джерелом відділенні ієрархії (vhi&ie avar&a)

 

    2-й Шлях (інші Всесвіти)

    48 = 35 (Фрактал 33х33 творять сил) + 15 [3,8] (ALMaLM)

    При цьому ALMaLM ставати Джерелом відділенні Іераврхій (valaq)

 

Тризубець Гіпер-Полярності Звіра формує три Зубця: 

Як ми бачимо, Створені Ієрархії (Зубець khallardaL) мають прив'язку до Місця (4). У структурі Кокона Усвідомлення присутній єдиний елемент, який є у всіх трьох Створено Рас:

    це Смуга Еманацій jdibha [gwlaeR (kreya, fgaya) ~ eQay (choyo)]

 

Таким чином, саме це Смуга Еманацій пов'язує Створено з Місцем (4), тобто з Планетою, на якій він виникає.

 

Посвячення Створено Раси

Пов'язано з силами Зубця kelfarmaL і являє собою послідовну трансформацію елемента gwlaeR (kreya, faya) ~ eQay (choyo). Ця трансформація позбавляє Створено жорсткого зв'язку з рідною Планетою. 

Раса "Чойо" (Люди) присвячується шляхом захоплення Тіней (Елементи okwis, umh) в Раму (10) і добудови її за схемою 10 -> 15-> 21

Рама (10) (володіє природою Древа Сфірот

 

Раса "Крейа" присвячується шляхом захоплення Елементів gwlaeR, rseat в раму (10) і

добудови її за схемою 10 -> 15-> 21

Рама (10) володіє природою Рами Дзеркал

 

Раса "Файа" присвячена спочатку в момент свого виникнення

Рама (21) володіє природою Рами Міфологій 

 

 

Мешканці Землі

 

Розглянемо природних мешканців Землі, сформованої половиною Супер-Циклу. Для неї характекрни дві Раси Створено Іерахій:

 

          Чойо (Люди)

        Цікаво відзначити, що якщо на якійсь території переважають люди, то вони вибудовують так зване Пірамідальне Традиційне Поле, характерне для         Імперій і диктатур. На Землі люди переважають на територіях Китаю, Росії - до речі протягом століть будували найжорсткіші диктатури.

 

          Крей (Тварини)

        Серед Крей зустрічаються Вищі Крей, тіла яких виглядають точно також, як у тіла людей. Відзначимо, що навіть у Вищій Крей легко помітити її             «тваринну» телоформу, яка пов'язана з Тінню Землі. Цікаво відзначити, що якщо на якійсь території переважають Вищі Крей, то вони вибудовують         так зване Райдужне Традиційне Поле, характерне для різних форм Республік і демократій. На Землі Вищі Крей переважають на територіях         сучасного Євросоюзу. До речі, Україна (особливо на захід від Дніпра) - також територія з переважанням Вищої Крей.

 

При цьому, обидві Раси не мають повноти Пентаграммного Образу в рамках Землі - необхідні для цього частині розташовані на Тіні Землі, існуючої окремо від Землі.

 

Крім того, на Землі можуть народжуватися Присвячені представники всіх 5 Рас. Зокрема територія Великобританії - одна з таких областей, де народжується багато Присвячених, в тому числі Файа і Валар. Між іншим, Великобританія - єдине Земне держава, де Чойо, Крей і Файа зуміли побудувати досить гармонійне для всіх трьох Рас суспільство.

Другий такий областю, з великим числом народжуваних Присвячених Чойо, Крей і Файа є Україна - вона також має шанс побудувати гармонійне для трьох Рас суспільство.

Відзначимо, що людські Імперії вкрай агресивно относяться до таких потрійним державам: звідси багатовікова ненависть Росії до Великобританії і Україні ...

Нарешті, відзначимо, що Вищі Раси - Відокремлені Хаосу (vhi & ie avar & a) та Порядку (valaq) підтримують побудову гармонійних для трьох Рас держав ... Висновки робіть самі.