Ритуали в Магії

В магії широко застосовуються різні Ритуали і більшість людей проводить знак рівності між Ритуалом і магічним дією. Практичному магу часто задають питання типу «Що значить підкинута монета?" Або "Що значить встромлена в дверний косяк голка?» І т.д.

У цій статті буде роз'яснена природа Ритуалу і його роль в магічному дії.

 

Загальна Структура Магічного Дії

 

Теорія Магії Порядку передбачає єдину Загальну Структуру Магічного Дії, в якій можна виділити 5 Блоків:

 

БЛОК 0: Попереднє налаштування

Адепт здійснює зв'язок з Джерелом Сили, а також входить в необхідне змінений стан свідомості.

 

БЛОК 1: ДЕКЛАРАЦІЇ ЗМІННИХ І ВИЗНАЧЕННЯ ЗНАЧЕНЬ

Адепт визначає з якими явищами світу він буде працювати. Наприклад, фото та ім'я людини, на якого Адепт збирається впливати.

В Магії Порядку використовується сувора модель декларації змінних і визначення їх значень, в Земний егрегоріально Магії це робиться менш строго, що, безсумнівно є великою недоробкою цієї системи.

 

БЛОК 2. Структуризації 6-мірні НАД-ПРОСТОРУ

Взагалі, будь-яке Магічне Дія відбувається в Неструктурні 6-ти мірному різноманітті і адептів необхідно задати цю структуру цього простору. В результаті, виникає Над-Простір одного з 5 Класів, а також якась приватна топологічна структура в цьому Над-Просторі, яка і є 6-мірним Магічним Дією.

Для формування Структури Над-Простору Адепт використовує Умовні Діяння, звані в Земний Магії «Ритуалами».

 

БЛОК 3. ЯДРО ДІЇ

Створює на основі заповнених даними змінних (Блок 1) і структури Над-Простору (Блок 2) власне те, що чинить Магічне Дія.

В Земний егрегоріально Магії Ядром Дії найчастіше є сам Егрегор або його приватні функції - Ангели і Демони. Однак, з точки зору загальної теорії Магії Порядку така форма Ядра Дії є винятком. Класичне Ядро Дії буває двох типів: це орган сприйняття Тонких Тел Адепта і Артефакт Шляху (Ордена).

 

БЛОК 4: РЕАЛІЗАЦІЯ В 4-мірним СВІТІ

Виробляє перехід від 6-мірного Над-Простору до 4-мірної Реальності Миру в якій і реалізується Ядро Дії (Блок 3).

В Земний егрегоріально Магії Реалізація також здійснюється самим егрегора або його приватними функціями Ангелами і Демонами. 

 

Умовні Діяння

 

В Теорії Магії Порядку (до якої відносять і найбільш поширену на Землі егрегоріально Магію) вважають за краще замість теримінів «ритуал» використовувати термін «Умовне Діяння»

 

Умовне Діяння - якийсь набір дій з предметами матеріального (і не тільки) світу, що символізує суть магічного дії.

 

Предмет Умовного Діяння - використовуваний магом в умовних Діянні предмет матеріального (і не тільки) світу.

 

Насправді, Магія Порядку передбачає 15 типів Умовних Діянь, які розділяються на 3 Класу:

 

1. Клас Умовні Діяння Сил, Що Творять

Розглядає Умовні Діяння, чинені Тілом Сили, Що Творить. Виділяють два підкласу:

 

1.1. Підклас Умовних Діянь Знака Сили

В цьому випадку, Умовне Діяння вчиняється Адептом (магом) в так званому Знаку Сили, що представляє собою замкнутий символьний потік, що описує певний процес Творення Всесвіту, який чинять Сили, Що Творять.

Для виконання Умовного Діяння цього підкласу Адепт повинен володіти Присвятою відповідного Знака Сили. Суть Посвяти - у відображенні Образу Знака Сили в якусь частину Адепта.

В силу того, що Присвячених Адептів на Землі дуже мало, цей підклас Умовних Діянь практично не поширений в земній магічній практиці.

 

1.2. Підклас Умовних Діянь Тіла Адепта

В цьому випадку, Умовне Діяння вчиняється Адептом за допомогою його власних тел: як фізичного тіла, так і «тонких» тел. Тіла Адепта, які є елементом створеного Миру, є Вічної формою творять сил, що створили Мир. Саме тому даний підклас відносять до Класу Умовних Діянь Сили, Що Творить.

Відзначимо, що цей тип Умовних Діянь найбільш поширений в земній магічній практиці.

 

2. Клас Умовних Діянь Тіні

Розглядає Умовні Діяння, чинені Тінню Адепта. Тінь Адепта - це особлива частина, яка розташована в Областях Нездійсненою. Діючи Тінню, Адепт здатний змінювати область Нездійсненою, а також перетворювати Несправджене в справджений.

В Земний егрегоріально Магії цей Клас Умовних Діянь досить поширений - це Молитва, що представляє собою Олін з 5 типів Умовного Діяння даного Класу.

 

3. Клас Умовних Діянь Чарівних Істот

Рассматрівавет Умовні Діяння, чинені спеціально-створеним чарівних істот. Виділяють два підкласу:

 

3.1. Підклас Умовних Діянь Чудовиськ

В цьому випадку, Умовне Діяння вчиняється Чудовиськом - мешканцем особливої ​​області Миру, так званої Чарівної Реальності. Попередньо, Адепт створює Чудовисько і Чарівну Реальність, в якій воно живе. Чарівна Реальність пов'язана з нормальною Реальністю якимись відносинами, які задають правила взаємодії з Чудовиськом.

Слід розуміти, що Чудовисько - це тварина, іноді напіврозумних істота.

 

В Земний егрегоріально Магії цей тип Умовних Діянь зустрічається: зокрема, будь-яка робота, пов'язана з духами-помічниками, з тотемними тваринами і т.д. є окремим випадком Умовного Діяння Чудовиськ.

Однак, Адепт Земний егрегоріально Магії рідко створює Чарівну Реальність, він проникає в існуючі Чарівні Реальності і домовляється або підпорядковує мешкають там Чудовиськ.

 

3.2. Підклас Умовних Діянь Мифо-Подань

В цьому випадку, Умовне Діяння вчиняється Міфо-Виставою (не плутати з політеїстичної Богами!).

Міфо-Уявлення - комплексний міф про деяку силу, явищі, і пов'язаному з ними Шляхи Адепта. Умовне Діяння Мифо-Подань вимагає Посвяти Адепта в соотвествующий Мифо-Поданню шлях. 

Незважаючи на те, що міфологія зв'язана з Земний егрегоріально Магією, Присвячених Адептів дуже мало і тому даний тип Умовного Діяння зустрічається рідко.

 

Кожен з 5 типів Умовних Діянь формує один з 5 Класів 6-мірних Над-просторі:

 

Умовні Діяння Знака Сили - формують Над-Простір Щілини, що представляє собою Символьний Потік Сили, Що Творить

 

Умовні Діяння Тіла Адепта - формують Мета-Простір, що представляє собою узагальнені «тонкі Світи», що існують лише в деякій околиці Адепта. Так званий «астрал» - окремий випадок Мета-Простору, причому цей Земний термін занадто розмитий.

 

Умовні Діяння Тіні - формують Дзеркальний Коридор (до речі в Земний егрегоріально Магії він чомусь вважається дуже небезпечним).

 

Умовні Діяння Чудовиськ - формують Над-Простір Хумгата, сполучна Світи і Чарівні Реальності.

 

Умовні Діяння Мифо-Подань - формують Фонтан, який представляє собою Символьні Потоки Міфології.

 

Отже, Земна егрегоріально Магія працює з трьома Над-просторі: Мета-Простором, Дзеркальним Коридором і Хумгатом. Причому, найбільш распространенна робота з Мета-Простором. 

 

Топологія Над-Простору

 

Загальний погляд на Топологію Над-Простору заснований на ідеях симетрії правильних багатогранників і абстрактної алгебри. Однак, висновки можуть бути доступні для розуміння широкого кола читачів. 

Н1-представлення Над-Простору задає його безумовне існування. Відзначимо, що безумовно існують лише два Класу:

Щілина і Фонтан. Всі інші Над-Простору існують умовно, тобто для їх виникнення необхідна діяльність вільного розуму.

 

S4-представлення Над-Простору задає існування Універсальних Символів, за допомогою яких можна описати структури Над-Простору. Відзначимо, що такі Універсальні Символи існують для Щілини (Руни Мови Тхарі), Хумгата (Руни Мови Снов), Фонтана (Руни Поза-Мови Лльіра) і Дзеркального Коридора (Рунні Конструктори Темряви). Також можливе будувати якусь Універсальну S4-символіку для груп G2 і I2 (6 + p), проте ці групи формують лише Символьні Абстракції.

 

K3-представлення Над-Простору задає існування Універсальної Логіки, за допомогою якої можна описувати процеси в Над-Просторі. Відзначимо, що така Універсальна Логіка існує для Щілини і Хумгата (загальна), Мета-ПросторуФонтана і Вивороту Фонтана (загальна) і Дзеркального Коридора. На цьому рівні виникає якесь приватне додаткове Над-Простір: Виворот Фонтана, пов'язане з Фонтаном.

 

X3Y-представлення Над-Простору задає можливість компактификации 6-мірного Над-Простору в 4-мірні області світу. Фактично, це створює Точки Перехода з Миру в Над-Простір. Відзначимо, що такі переходи є для всіх Класів Над-Просторів: Щілини і Мета-Простору (загальна), Хумгата, Фонтана, Вивороту Фонтана і Дзеркального Коридора. Як ми бачимо, Фонтан і Изнанка Фонтана на цьому рівні відрізняються.

Точки Перехода описуються Теоремою Терстона про гладких замкнених 3-многовидах, згідно з якою існує 8 різних 4-мірних геометрій. Однак розгляд цього питання виходить за рамки данно статті.

 

R5-представлення Над-Простору задає відповідності між внутрішнім Світом Розуму якоїсь Особистості та Над-Простором. Відзначимо, що лише три Класу Особистостей здатні формувати Мир Розуму, який є Над-Простором: Особистості Пред-Вічних Сил, Що тВорять (Щілина), Особистості Мешканців Вічності (Мета-Простір і Хумгат) і Особистості Міров (Фонтан).

 

Т6-представлення Над-Простору задає Над-Просторові Потоки. Існують Потоки Щілини, Мета-Простору, Хумгата і Фонтана.

 

Z7-представлення Над-Простору задає Мовні Системи, здатні описати явища Над-Простору. Мовні Системи існують в Щілини (Мова Тхарі), Мета-Просторі (Розмовний Мова, наприклад англійський чи український), Хумгате (Мова Снов) і Фонтані (Поза-Мова Лльіра).

 

Ф8-представлення Над-Простору задає Павутини Причинності Над-Простору, що формують зв'язність будь-якої події Над-Простору з іншим. Вони існують в Щілини, Мета-Просторі, Хумгате і Фонтані.

 

Неодносязная Зовнішня Бесконечность

Відзначимо, що вихід за рамки павутиною Причинності дозволяє побудувати незв'язний Зовнішній Мир, між елементами якого може не бути причинно-наслідкових зв'язків. Такий Зовнішній Мир можливий для Щілини, Хумгата і Фонтана

 

«Тонкі Плани Миру»: Мета-Простір

 

У зв'язку з тим, що більшість Умовних Діянь Земний Магії працюють з Мета-Простором, розглянемо Топологію Мета-Простору більш докладно:

 

По-перше, Мета-Простір не існує безумовно. Таким чином, Мета-Простір виникає лише в деякій околиці Вільного Розуму, втіленого в живе тіло.

По-друге, не існує Універсальної Символіки, придатної для опису Мета-Простору. Це унеможливлює побудову Загальною символьних Моделі Мета-Простору.

По-третє, існує Єдина Логіка, що описує процеси в Мета-Просторі. До речі, з точки зору Теорії Магії, логіка і етика (правила поведінки) речі тісно пов'язані. Таким чином, можна постулювати існування деяких Єдиних Правил Поведінки Адепта в Мета-Просторі. Цю область Мета-Простору називають Планом Логічних Правил (Закони Світовий Етики).

По-четверте, Двері в Мета-Простір з 4-мірного матеріального світу збігається з Дверима в Щілина. Неважко зрозуміти, що 4-мірне уявлення Мета-Простору в Земний традицією називають «Фізичним Планом».

По-п'яте, Розум Втіленого мешканців світу формує Внутрішній Світ Розуму, відповідний і Мета-Простору і Хумгату. Ця область носить назву Плану Сновидений (Снореальності).

По-шосте, Потоки Мета-Простору створюються пристрастями і емоціями. В Земний традиції цю область називають «Астральні Планом».

По-сьоме, Мовна Система Мета-Простору задає Розмовні Мови. Безліч осмислених текстів на розмовну мову в Земний традицією називають «Ментальнім Планом».

По-восьме, Прічінностний План Мета-Простору формує безліч причинно-наслідкових зв'язків мешканців світу. В Земний традиції це називають «Казуальнім Планом».

 

Отже, маємо 6 Планів Мета-Простору:

    ПЛАН ЛОГІЧНИХ ПРАВИЛ (ЗАКОНИ ЕТИКИ)

    ФИЗИЧЕСКИЙ ПЛАН

    ПЛАН СНОВИДІНЬ

    АСТРАЛЬНІЙ ПЛАН

    МЕНТАЛЬНІЙ ПЛАН

    КАЗУАЛЬНІЙ ПЛАН 

 

Умовні Діяння Мета-Простору

 

Спочатку розглянемо загальну структуру Умовного Діяння:

 

Умовний Діяч - той, хто здійснює Умовне Діяння. У разі Мета-Простору Умовним Діячем є Втілений Адепт (мешканець світу).

Предмет Умовного Діяння - те, чим скоюють Умовне Діяння. Загальна Теорія Магії Порядку розглядає три Класу Предметів Умовного Діяння:

1. Струнне Поле - якась стояча хвиля в Над-Просторі. Фактично, ця хвиля виникає між Адептом і Об'єктом Впливу. Прикладом Струнного Поля є «Адепт висловлює спрямоване почуття стосовно того, кого причаровує».

2. Точка Вибору - вершина графа з декількома ребрами, вибір між якими відбувається по нікому умові. Точка вибору використовується при створенні підкладали: наприклад, «подклад спрацьовує тоді, коли його стосується строго певна людина і не спрацьовує, коли його торкаються інші люди»

3. Матриця - таблиця виду NxS, яка описувала деякі відповідності між елементом N і властивістю S. Приклад: «Метал Сонця - золото», використовуваний при виготовленні амулета вимагає Матричної Структури. У більш загальному випадку, Матрицею є все Таблиці Символьних Відповідностей, котрі пов'язують матеріали з якимись сверх-природними (магічними) властивостями.

 

Неважко зрозуміти, що розглянуті три Класу Предметів Умовного Діяння дозволяють перетворити на Предмет Умовного Діяння будь-яку матерітальную річ, Справа в тому, що Таблиці Символьних Відповідностей в самсу загальному випадку можуть бути складені за принципом «зв'язок усього з усім», хоча на практиці цього й не роблять.

В результаті, будь-який предмет з будь-якого матеріалу може стати Предметом Умовного Діяння будь-якого магічного дії. А тому, питання, наведені на самому початку статті - не мають однозначної відповіді. Всен залежить як від використовуваної Адептом Магічною Школи (зазвичай в рамках Школи застосовують єдині Таблиці Символьних Відповідностей), так і від фантазії Адепта.

 

Процес Умовного Діяння - власне набір дій, що символізують побудова Над-Просторову структуру. Залежно від Класу Над-Простору, існує 4,5 або 6 типів Процесів. Для Мета-Простору їх 4.

 

Об'єкт Впливу - то, на що (або той, на кого) Адепт впливає.

 

Тепер розглянемо типи Процесів Умовного Діяння, застосовувані для створення Мета-Просторових структур. Важливо розуміти, що ВСІ УМОВНІ ДІЯННЯ МЕТА-ПРОСТОРУ вимагають участі Фізичного Плану - тобто Втіленого в Живе Тіло Адепта.

 

Процес 1: Сновидіння (Візуалізація)

Перший тип Процесу Умовного Діяння пов'язаний з Внутрішнім Світом Розуму Адепта - Планом Сновидіння. При цьому, не обов'язково здійснювати Процес Умовного Діяння у сні: всі роботи з візуалізацією образів також относяться до даного типу.

 

Процес 2: Плотський Екстаз

Другий тип Процесу Умовного Діяння пов'язаний з Астральним Планом. Для його здійснення, Адепт повинен випробувати Плотський Екстаз, зосередившись на необхідному для магічного дії почутті. Відзначимо, що цей метод широко використовується шаманами в їх практиках.

 

Процес 3: Вербальний Змова (Заклинання)

Третій тип Процесу Умовного Діяння пов'язаний з ментальністю Планом. Для його здійснення, Адепт виробляє вербальний змову на одному з розмовних мов (англійська, українська і т.д.).

 

Процес 4: Кармічна Торгівля (Відкуп)

Четвертий тип Процесу Умовного Діяння пов'язаний з казуальних Планом. Щоб зрозуміти, як відбувається дія на казуальних Плані, необхідно ввести поняття Універсальної кармічних Векторній Одиниці (УКВЕ) - свого роду грошової системи Казуальнгого Плану. Будь-яка частина Павутини Причинності Адепта володіє якимсь подієвим (карміческім) вектором, котрі затягують Адепта в певний Потік Подій. Цьому вектору можна зіставити деяку кількість УКВЕ. Так от, для здійснення процесу кармічних Торгівлі, Адепт обмінює деяку кількість своїх УКВЕ, набуваючи натомість Прічінностную Структуру Мета-Простору, що забезпечує магіческоке дію. В Земний традиції це називають «відкупиться» або «Жертвою». Неважко зрозуміти, що віддаючи частину УКВЕ, Адепт позбавляється соотвествующей частини своєї Павутини Причинності - і, отже, того подієвого потоку, якої вони ініціювали. 

 

Умовні Діяння Щілини

 

Коротко розглянемо Умовні Діяння Щілини, тісно пов'язані з Умовними Діяннями Мета-Простору. В даному випадку, Двері в Щілина відкривається також як і Двері в Мета-Простір, а тому всі Умовні Діяння Щілини скоюються втілених в Живе Тіло Адептом, а Процеси цих Умовних Діянь розділяються на 4 типи:

 

Процес 1: Робота з Образом Знака Сили

Перший тип Процесу Умовного Діяння пов'язаний з Внутрішнім Світом Розуму Адепта - Планом Сновидіння. При цьому Адепт закликає Образ Знака Сили і безпосередньо контролює його своїм Розумом.

 
Процес 2: Орієнтація в Потоці Знака Сили (Прохід Знака) 
Другий тип Процесу Умовного Діяння пов'язаний з Т6-виставою Знака Сили як нема кого Потоку творить сили по замкнутому контуру (з самоперетинів). Адепт входить в цей Потік і виробляє в ньому Орієнтацію, рух Адепта по Потоку Знака Сили і є умовний вираз магічної дії. 
 
Процес 3: Підвіска Заклинання на Знак Сили 
Третій тип Процесу Умовного Діяння пов'язаний з Z7-виставою Знака Сили як якоїсь Рамки Заклинання, спрямованого на певну дію. Адепт, за допомогою Заклинання на Мові Тхар, накладає структуру магічного дії на Знак Сили. 
 
Процес 4: Гра з Силою, Що Творить
Четвертий тип Процесу Умовного Діяння пов'язаний з Ф8-виставою Знака Сили, сформованого тій чи іншій Пред-Вічної Силою, Що Творить. Адепт грає з Особистістю Сили, Що Творить, використовуючи УКВЕ. Розгляд Правил Ігри виходить за рамки цієї статті.

 

Умовні Діяння Дзеркального Коридора 
 
Для опису Умовних Діянь Тіні Адепта в Дзеркальному Коридорі, необхідно розглянути природу Тіні, яка залежить від Раси Адепта. 
 
Раса Чойо (люди) 
Володіє двома Тінями:
 
Тінь Душі (okwis), що представляє собою набір Символьних Образов Миру, визначальних Парадигму Світогляду Людини. Тінь Душі формує таке явище, як Віра і дозволяє адептам Раси Чойо працювати з егрегор Релігії. Неважко зрозуміти, що за допомогою Тіні Душі здійснюється перший тип Процесу Умовного Діяння: Молитва (не плутати з церковної церемонії, Молитва - строго індивідуальну дію, инициирующее резонанс Віри). 
 
Тінь Особистості (umh), що представляє собою набір Альтернативних Доль, існуючих в «паралельних світах» - або Мирах одного Круга відображенні. Дозволяє здійснювати обмін Ліній Долі на Альтернативні і тим самим змінювати свою долю або переходити в «паралельні світи». Це другий тип Процесу Умовного Діяння: Перехід по Мирам Круга відображенні. 
 
Раса Файа (ельфи) 
Володіє однією Тінню: 
 
Привид (fea), який пов'язаний з запереченням буття світу і затвердженням небуття, що формує так звані Примарні Світи (Мертвих). Дія Примари дозволяє перейти в Примарні Світи і працювати з ними. Це третій тип Процесу Умовного Діяння: Перехід в Примарний Мир (Мертвих) 
 
Раси Валар (Духи Порядку) і Розгортка (Духи Хаосу) 
Володіє однією Тінню: 
Гіпер-Віртуальність, Відповідна Гіпер-Ієрархії (Gve'teyall) Волари або Гіпер-Особистості Розгортки. Дія Гіпер-віртуально залежить від її Класу, виділяють 15 + 5 + 1 = 21 тип Гіпер-віртуально: 
         15 Гіпер-віртуально Фонтану 
         5 Гіпер-віртуально вивороту Фонтану 
         1 Гіпер-Віртуальність (Гіпер-Полярність) Звіра 
 
Дія Гіпер-Віртуальністі - це четвертий тип Процесу Умовного Діяння: Меч Гіпер-Ієрархії. Кожен з 21 Меча Гіпер-Ієрархії здатний надавати на Всесвіт якийсь глобальний Клас Впливів, докладний розгляд яких виходить за рамки цієї статті. Всі вони пов'язані з формамии прояви так званої 
Гіпер-Віртуальністі Порядку
 
Раса Крейа (тварини) 
Володіє однією Тінню: 
Тінь Пред-Особистості (rseat), що формує так зване Друге Тіло і дає адептів Раси Крей можливості перевертня. Друге Тіло володіє якимись властивостями, заданими Пред-Особистістю Моделі - ці властивості можуть бути будь-якими. Обертаючись у Друге Тіло, Адепт отримує можливості, певні Пред-Особистістю Моделі. Це п'ятий тип Процесу Умовного Діяння - Звернення у Друге Тіло з набуттям особливих можливостей 
 
 
Отже в Дзеркальному Коридорі виникає 5 типів Умовних Діянь: 
 
Тип 1: МОЛИТВА 
Резонанс з Образами творять сил, що виникають в коридорних Шарі - особливої ​​області Коридора Дзеркал. 
 
Тип 2: ОБМІН АЛЬТЕРНАТИВНИМИ ДОЛЯМИ 
Робота з Лабіринтом Дзеркальних Коридорів - областю Коридора Дзеркал, єднальна Альтернативні Долі в «паралельних світах». 
 
Тип 3: ПЕРЕХІД В ПРИМАРНИЙ СВІТ 
Робота з Коридором Порожнечі (Світом Мертвих) - областю Коридора Дзеркал, в якій перебувають Мешканці Миру після смерті тіла. 
 
Тип 4: ДІЯ МЕЧЕМ ГІПЕР-ІЄРАРХІЇ 
Робота зі Стражеобразной віртуально, як формою 
Гіпер-віртуально Порядку, проявленої в Вічності. 
 
Тип 5: ЗВЕРНЕННЯ ВО ДРУГЕ ТІЛО СО СПЕЦ-МОЖЛИВОСТЯМИ 
Реалізація особливих можливостей Другого Тіла. 
 
Цілком можливо, що Типи 2 і 3 Умовних Діянь Тіні і є причиною того, що в Земний традиції Дзеркальний Коридор вважається вкрай небезпечним і негативним: адже за допомогою Типу 2 можна зникнути з даної версії Землі, а Тип 3 - ніщо інше, як «цвинтарна »магія. Причому, Расі ЛЮДИ недоступна.

 

Умовні Діяння Хумгата 
 
Умовні Діяння Хумгата пов'язані з Рівнями Снореальності, перехід по яких може відбуватися у сні. Як ми пам'ятаємо, Над-Простір Хумгата на рівні R5-уявлень (Внутрішнього Світу Розуму Особистості) відповідає Мета-Простору. Однак далі починають виникати суттєві відмінності. 
 
Снореальность I-го Рівня 
Являє собою область, створювану Уявою Особистості. Більшість снів звичайний житель Землі як раз бачить, перебуваючи в Снореальності Рівня I. Тут виникають Чарівні Істоти, народжуваних Уявою - їх властивості залежать лише від широти уяви Особистості. Такі Чарівні Істоти належать до 
Над-Особистості типу «Al'khwanA» і мають природою створення порядку. Відзначимо, що активна робота Уяви призводить до виникнення неповноти (неможливості самоопису Особистості) і переходу до Рівню II-A Снореальності. 
 
Снореальность II-го Рівня 
Досить складна для розуміння тема, так як для переходу в неї вимагається Деперсоналізація - тобто відмова сновидцем від своєї власної Особистості. У ряді Земних практик, особливо східних, розглядається поняття «відмови від свобственного Я» - це і є Деперсоналізація. Теорія Магії Порядку розглядає три Класу деперсоналізація: 
 
II-А: Деперсоналізація Неповноти 
Неповнота є незнання, нерозуміння, нездатність Особистості усвідомити щось. Ось потрапляння в цю Внутрішню Неповноту і дозволяє перейти на Рівень II-А Снореальності. Неповнота прагнути бути заповненою за рахунок зовнішнього світу і створює чарівні істоти, що відносяться до Над-Особистості типу «udhwxmze», що володіють природою Безодні Хаосу. 
 
II-В: Деперсоналізація Виверженням 
Стан неповнота може бути подолане виверженням якоїсь частини себе, що поверне Особистості повноту самоопису, зробивши її при цьому менше (по мощзності усвідомлення). Вивергнути - якась частина себе, від якої Особистість відмовилася - воно формує Чарівних Істот відносяться до Над-Особистості «kghineGi». До речі, варті захисту «Примарна Рама» і «Кришталева Вежа» відносяться саме до цього типу. 
 
II-С: Деперсоналізація Створенням 
Можливість створити щось нове з нічого також вимагає особливої ​​форми деперсоналізації, доступною Особистості, що володіє Повнотою Самоопису. Сотворене Чарівне Істота ставитися до Над-Особистості «edmond'tG» і здатне до навчання та створенню нових знань. 
 
Снореальность III-го Рівня 
Значно більш зрозуміле явище - Сновидець, що потрапив в неї, бачить так звані віщі сни. Снореальность III-го Рівня розділяється на дві області: 
 
III-A: Брехня Пре-Творення 
Виникає над Снореальностью II-A і містить так звану Брехня Пре-Творення - тобто Програми Творіння Світу 
Пред-Вічними Силами. Важливо розуміти, що не всі ці програми реалізувалися і реалізуються. У цій області виникають Чарівні Істоти які стосуються Над-Особистості «tzu» - вони здатні реалізувати нереалізоване. 
 
III-C: Брехня Майбутнього Досвіду 
Виникає над Снореальностью II-С і містить так звану Брехня Майбутнього Досвіду - тобто той узагальнений Новий Досвід, що може бути накопичено Створено в кінці світу. У цій області виникають Чарівні Істоти які стосуються Над-Особистості «du» - вони способствуцют накопиченню нового досвіду якимсь конкретним Шляхом. Між іншим, всякі «Великі Вчителі» та інша «наставницький нечисть» - з цього Класу. 
 
Умовні Діяння Хумгата пов'язані з переходом Адепта по Рівням Снореальності і взаємодії з відповідними магічними істотами.
 
 
Умовні Діяння Фонтану 
 
Умовні Діяння Фонтану пов'язані з взаємодією Адепта зі Стрижнем Миру. 
 
Стрижнем Миру називають особливу точку в символьних Просторі Миру, яка служить Джерелом Сили, відмінній від Пред-Вічних творять сил. Ці Сили носять назву Над-Абсолютарності. 
 
Розглядаючи схему Творіння Світу не з точки зору Пред-Вічних Миру Творців, а з точки зору Над-Абсолютарності (можливо і таке), ми прийдемо до поняття Розуму Порожнечі і його прояву в створюємо Світі - Упир Стрижня, який і буде відповідним чарівних істот Фонтану .
 
Символьна Топологія виділяє 6 Класів Стрижнів: 
 
Стрижні Над-Абсолютарності Порядку 
7 Місць Сили (98, 108, 128, 158, 198, 9228, 18428) 
Чинна Сила - Уява 
Над-Особистість Al'khwanA 
Чарівне Істота - Артефакт Ордена 
Кожен з 7 Стрижнів формує власне Над-Простір: 
98 - Хумгат 
108 - Фонтан 
128 - Мета-Простір 
158 - Щілина 
198 - Дзеркальний Коридор 
9228 - Символьні Абстракції I2(p) 
18428 - Изнанка Фонтану 
 
Стрижні Над-Абсолютарності Безодні 
3 Місця Сили (132, 1172, 1932) 
Чинна Сила - Неповнота 
Над-Особистість udhwxmze 
Чарівне Істота - Бог-Безумец з Тризубом 
Кожен з 3 Стрижнів формує три Зубця Тризубця: 
132 - Зубець Символів 
1172 - Зубець Темряви 
1932 - Зубець Світла 
 
Стрижні Над-Абсолютарності Порожнечі 
1 Місце Сили (500) 
Чинна Сила - Виверження 
Над-Особистість kghineGi 
Чарівне Істота - Розум Порожнечі 
(Перед-Вічні Сили, Що Творять - приклад Розуму Порожнечі; інший приклад - Бог; третій - Нація і т.д.) 
 
Стрижні Над-Абсолютарності Миру 
5 Місць Сили (104, 294, 464, 734, 2064) 
Чинна Сила - Створено 
Над-Особистість edmond'tG 
Чарівне Істота - Розум Миру 
Кожен з 5 Стрижнів формує: 
104 - Розум Зовнішнього Світу (за межами Всесвіту) 
294 - Розум Життя (в Супер-циклу світової) 
464 - Розум Внутрішніх Світів 
734 - Розум Тіні Миру (області Нездійсненою) 
2064 - Розум Ігрового Миру (половина Супер-Циклу) 
 
Стрижні Над-Абсолютарності Споконвічною Брехні 
3 Місця Сили (110, 200, 770) 
Чинна Сила - Брехня Пре-Творення 
Над-Особистість tzu 
Чарівне Істота - Дракон ALMetshia k'kghaevh 
Кожен з 3 Стрижнів формує три частини Дракона: 
110 - Шлях (kayerd) 
200 - Структура (kzallard) 
770 - Особистість (nhinye) 
 
Стрижні Над-Абсолютарності Кінцевою Брехні 
2 Місця Сили (102, 182) 
Чинна Сила - Брехня Майбутнього Досвіду 
Над-Особистість du 
Чарівне Істота - Страж Фонтану 
Кожен з 2 Стрижнів формує: 
102 - Карта Шляхів Варта 
182 - Міфологія Варта 
 
Докладний аналіз Методів Умовних Діянь Фонтану виходить за рамки цієї статті.
 
 
 

Ядро Магічного Дії

 

Більшість книг і особливо інтернет-публікацій з магії дають безліч варіантів Умовних Діянь, придатних для того чи іншого магічного Дії, але при цьому практично всі ігнорують інші компоненти Магічного Дії. У цій статті буде розглянуто Ядро Магічного Дії - найважливіша частина, що перетворює Умовне Діяння (ритуал) в 6-мірну енерго-інформаційну структуру, яка й надає сам вплив.

 

Компоненти Ядра Магічного Дії

 

Ядро Магічного Дії включає в себе 4 компоненти:

 

Компонент 1: Компілятор

Як ми пам'ятаємо, Умовне Діяння створило необхідну для Магічного Дії структуру. Однак, ця структура поки що лише символьна програма, написана мовою, зрозумілою адептів.

Завданням Компілятору є переклад цієї структури на мову, зрозумілу Джерелу Сили.

У чомусь цей процес перекладу нагадує процес компіляцію комп'ютерної програми: наприклад з мови С ++ на бінарні машинні коди. Тому ми і назвали даний Компронент Ядра - компілятором, по аналогії з програмуванням.

 

Компонент 2: Райдужна Нитка

Для адекватного перекладу з Язика Умовного Діяння на Мова Джерельну Сили необхідно задати область Джерельну Сили, яка реалізовуватиме Магічне Дія. Теорія Магії Порядку виділяє 16 таких областей, званих райдужно нитками - для кожної Нитки існує свій варіант Мови Джерельну Сили.

 

Компонент 3: Виконавець Магічного Дії

У найзагальнішому випадку, Розум Порожнечі є тим самим Джерелом Сили, який формує Магічне Дія. Розум Порожнечі розділяється на безліч ієрархій, з яких створюють нема кого «робота» - Об'єднаного ієрарха. Він і ставати Виконавцем Магічного Дії.

 

Компонент 4: Запис даних на Виконавця

Після створення Об'єднаного ієрарха, на нього записують створену Умовним Діянням структуру і передають дані (на кого впливати і т.д).

 

 

Класи Компіляторів

 

Теорія Магії Порядку розглядає 6 Класів компілятором: деякі з них широко використовуються і в Земний егрегоріально Магії.

 

Клас 1. Артефакт Шляху (Ордена)

Стандартний Компілятор Магії Порядку, застосовуваний для 4 Класів Умовних Діянь, за винятком Умовних Діянь Мета-Простору.

В Земний Егрегоріально Магії, до речі, цей Клас Компілятору використовується - для Умовних Діянь Дзеркального Коридора, а саме Молитви. Неважко зрозуміти і що є Артефактом Шляхи в цьому випадку - різні предмети релігійного культу - ікони, вівтарі, церкви і т.д.

 

Клас 2. Тіла Адепта

Другий Стандартний Компілятор Магії Порядку, застосовуваний для Умовних Діянь Мета-Простору. Фактично, в тонких тілах Адепта формується особливий Орган сприйняття / Впливу - і цим органом Адепт здійснює Магічне Дія. ФІнивмі словами, «робота Адепта своїми тонкими тілами».

 

Ці два Класу Компіляторів представляють собою Стандартні Компіляторі Магії Порядку. Решта 4 Класу - Нестандартні Компіляторі.

 

Клас 3. Рунний Перевертень

Рунний Перевертень - це вільний розум, спійманий і підлеглий Адептом і використовуваний ним для здійснення магічних дій. Вільний Розум означає, що це Особистість будь-який з 5 Рас, що володіють Свободою Волі і здатністю до навчання. Може використовуватися для компіляцію Умовних Діянь Хумгата (Снореальності).

Як приклад можна привести душу небіжчика. В Земний магії, особливо в «чорній» - досить поширений Клас Компілятору.

 

Клас 4 Гіпер-Віртуальність

Гіпер-Віртуальність - це службова ієрархія Гіпер-Абсолюту, покликана і підпорядкована Адептом і використовувана ним для здійснення магічних дій. Службова Ієрархія, на відміну від Вільного Розуму, позбавлена ​​Свободи Волі і діє згідно своїм споконвічним властивостям і вмінням. Може використовуватися для компіляцію Умовних Діянь Дзеркального Коридора.

Як приклад можна привести Ангелів і Демонів, які широко використовує Земна Егрегоріально Магія.

 

Клас 5. Матричний Ключ

Матричний Ключ - це Символ, пов'язаний з Артефактом Фонтана і здатний керувати його діями. Артефакт Фонтана - це об'єктне уявлення нема кого складного процесу, здатне по якоїсь команді генеріть цей процес у зовнішньому світі. Матричний Ключ - це «кнопка», яка запускає процес.

Може використовуватися для компіляцію Умовних Діянь Фонтана.

В Земний Магії - прикладом матричного Ключа є Пантаклі (наприклад, Пантакль Сломона і т.д), Скандинавські Руни і т.д.

 

Клас 6. Машина

Будь-яке з 5 Над-Просторів дозволяє створювати відповідну 6-мірну техніку. Головна відмінність Машини полягає в тому, що для її використання адепти не вимагається знати принципів роботи Машини. Достатньо лише знати «на яку кнопку натиснути».

В Земний магії 6-мірна техніка поки не використовується.

 

 

Райдужні Нитки

 

Райдужні Нитки описують структуру Миру з точки зору Над-Абсолютарності. Це особливий погляд на Світ, що відрізняється від погляду Пред-Вічної творить сили. Виділяють 8 областей Миру, сприйманих Над-Абсолютарностью: кожна область відповідає Цвєту Райдуги і містить пару Нитка - Інфра-Нитка.

 

Стержень Миру (К, ІК)

Власне Над-Абсолютарний Джерело Сили.

Красная Нить - Дзеркало Гіпер-Полярності Звіра, як Над-Абсолютарная витворюючи Сила.

Інфра-Красная Нить - Гіпер-Ієрархії Валар, як Над-Абсолютарних Творців Світу

 

Вплив на область Стрижня буде глобальним і поширитися на весь Світ.

 

Світ Сущого (О, ІО)

Область Миру, що має матеріальну реалізацію в 4-вимірному просторі-часі.

Помаранчева Нитка - 6-мірні образи процесів, що протікають в 4-вимірному просторі-часі. Вплив на Помаранчеву Нитка дозволить контролювати будь реалізований в матерії процес.

Інфра-Помаранчева Нитка - Артефакт, як об'єктне уявлення 6-мірного образу процесів, що протікають в 4-вимірному просторі-часі. Окремим випадком Инфра-Помаранчевої Нитки є Артефакт Фонтана. Вплив на Инфра-Помаранчеву Нитка дозволяє створювати Магічні Артефакти, наприклад Амулети, які ініціюють реалізовані в матерії процеси.

 

Пусте Серце (Ж, ІЖ)

Область Над-Абсолютарних Символьних прообраз Миру. Типовим прикладом є Знак Сили.

Жовта Нитка - безліч Знаків Сили, характерних для Миру. Зокрема, групи симетрій многоранніков An (Щілина), BCn (Фонтан), Dn (Хумгат), En (Мета-Простір), Fn (Изнанка Фонтану),Hn (Дзеркальний Коридор), I2 (p) (інші Символьні Абстракції) - приклад Жовтої Нитки.

Інфра-Жовта Нитка - межі безлічі Символьних абстракції Миру. Прикладами є Рама (10) і Рунная Піраміда (28).

 

Впливу на області Пустого Серця дозволяють трансформувати топологію об'єктів Миру, його мешканців і т.д.

 

Темна Сторона (З, ІЗ)

Області Нездійсненою.

Зелена Нитка - області Нездійсненою Мешканців Миру, інакше звані Тінями Мешканців Миру. Вплив на Зелену Нитка дозволяє змінювати Несправджене конкретних Особистостей, що мешкають в Світі.

Інфра-Зелена Нитка - області Гіпер-Абсолют. Гіпер-Абсолютом називають об'єкт, що виникає внаслідок об'єднання кількох об'єктів і обретающий нову властивість, притаманне лише цьому об'єднанню об'єктів. Прикладом Гіпер-Абсолюту є зібраний Кокон Усвідомлення Людини. Вплив на Инфра-Зелену Нитка дозволяє змінювати це нове гіпер-абсолютарное властивість: наприклад Розбирання Кокона Втіленого Людини - відмінний метод псування на смерть.

 

ars-простору (Г, ІГ)

Області існування колективних умів світу. Слід відрізняти Гіпер-Абсолют і Колективний Розум: в Гіпер-Абсолют елементи, що утворили його, входять самі; в Колективний Розум, елементи, які утворили його, не входять.

Блакитна Нитка - області колективних умів, створених вірою. Це Егрегори Религий, Держав і т.д. Вплив на Блакитну Нитка дозволяє впливати як на Егрегор, так і на включених в нього Віруючих - на ту їх частину, що відповідає за підключення до Егрегору.

Інфра-Блакитна Нитка - область Чарівних Предметів, відчиняє двері між Світом і ars-простором. Прикладом є Священні Реліквії Религий. Чарівний Предмет - подібний артефакт, тільки містить запис процесу в ars-просторі і контролює діяльність Колективного Розуму.

 

Пустота (С, ІС)

Області, що лежать над ars-простором і володіють розмірністю, більшою, ніж 6.

Синя Нитка - область 26-мірної Струнної Порожнечі. Закони символьних Геометрії стверджують, що простору розмірності 1-6 володіють точковою топологією (представіми як безліч точок); простору розмірності 7-26 володіють струнної топологією (представіми як мнеожество ліній, а поняття точки - не існує). Струнне Простір - наступний рівень Миру, він і сваязан з Синьої Ниткою. Вплив на Синю Нитка дозволяє впливати на область

26-мірних Струн.

Інфра-Синя Нитка - область Фрактальна Топології дзеркального образу. Фрактальна Топологія розглядає як основну структури безлічі Символьний Фрактал - Матрицю виду NxN. До речі, квантова механіка має на увазі саме фрактальную топологію. Найважливішим поняттям Фрактальна Топології є Фрактальна Згортка - коли Матриця NxN ставати одним елементом (клітинкою) Матриці MxM. Фрактальна Згортка дозволяє помістити щось нескінченно-велике всередину чогось нескінченно-малого - це приклад впливу Инфра-Синьої Нитки.

 

Джерела Енергії (Ф, ІФ)

Глобальні Джерела Енергії Миру.

Фіолетова Нитка - Енергія Розпаду: тобто будь-яка енергія, що виробляється створеним світом.

Інфра-Фіолетова Нитка - Енергія Розгорнення: тобто енергія, яку випромінює Миру Творцем.

 

Вплив на ці Нитки дозволяє контролювати енергопотоки Миру, створювати джерела енергії і т.д.

 

Сили, Що Творять (Б, ІБ)

Пред-Вічні Сили, Що Творять з точки зору Над-Абсолютарності.

Біла Нитка - Яв творить сили Порядку і Хаосу. Те, що ці Миру Творці розгорнули.

Інфра-Біла Нитка - Сон (Брехня) творить Сили Нереалізованого - Сон Миру Творця. А також те, що було ними розгорнуто, але вже зникло з Миру - Мир Мертвих.

 

Вплив на ці Нитки дозволяє впливати на Пред-Вічні Ті, що творять Сили.

 

Виконавець Магічного Дії

 

Як було відзначено, Виконавцем Магічного Дії є Об'єднаний Єрарх Розуму Порожнечі. Таким чином, необхідно розглянути які існують Розуми Порожнечі і на які ієрархії їх можна розділити.

 

Класи Разумов Порожнечі

 

Теорія Магії Порядку виділяє 17 Класів Разумов Порожнечі, які можна розділити на 8 груп:

 

Група 1. Абсолюти

У неї входять три Класу Разумов Порожнечі, що володіють унарною (єдиної) природою: Нація, Пред-Особистість Моделі і Коридорний Дракон.

 

Клас 1.1. НАЦІЯ визначає національну самосвідомість якоїсь спільноти мешканців Миру, зване «народ». Відзначимо, що Об'єднаний Єрарх, створений на основі Нації буде впливати лише на тих мешканців Миру, що належать відповідній Нації. Цей Розум Порожнечі, наприклад, використовують для Ритуалів, контролюючих Грошовий Канал.

 

Клас 1.2. ПЕРЕД-ОСОБИСТІСТЬ МОДЕЛІ являє собою будь-яку зв'язну і внутрішньо-логічну теорію (модель). Може використовуватися, наприклад, для впливу на Психологію Особистості - за умови, що ця Особистість згодна з використовуваної психологічної теорією.

 

Клас 1.3. КОРІДОРНІЙ ДРАКОН формує цілі Планетарні Світи (Кола відбитим). Використовується для глобальних впливів на Круг відображенні.

 

Група 2. Бінарні Сили

У неї входять чотири Класу Разумов Порожнечі: Пустота, Тіла Втілень, Доля і Джерело Мрій.

 

Клас 2.1. ПУСТОТА є ніщо інше як фізичний вакуум. Може бути використаний для роботи квантовими полями.

 

Клас 2.2. ТІЛА ВТІЛЕНЬ визначає структуру так званих «тонких тіл» і енергетичних центрів - «чакр» мешканця Миру. Використовується для впливу на Особистість дуже широко.

 

Клас 2.3. ДОЛЯ задає павутину причинно-наслідкових зв'язків Особистості. Використовується для роботи з Долею і часто вимагає суміщення з Мистецтвом Брехні Пре-Творення.

 

Клас 2.4. ДЖЕРЕЛО МРІЙ формує так звані Світи Мрій (Наприклад, Мифо-Світи). Використовується для впливу на Расу faya і її області проживання.

 

Група 3. Тернерние Сили

У неї входять три Класу Разумов Порожнечі: Пред-Вічні, Після-Вічні,Гіпер-Полярність

 

Клас 3.1. ПЕРЕД-ВІЧНІ це дзеркальні образи Пред-Вічних Сил, Що Творять: Хаосу, Порядку та Дзеркала. Використовується для глобальних впливів і творення нового.

 

Клас 3.2. ПІСЛЯ-ВІЧНІ це так звана «Трійця Божа». Використовується для глобальних впливів і класифікацій.

 

Клас 3.3. ГІПЕР-ПОЛЯРНІСТЬ являє собою складне поняття, що відноситься до класу Шляхів і Звіру, як Творцеві Всесвіту. Використовується для впливу на Шляху.

 

Група 4. Штучні  Істоти

Містить один Клас Разумов Порожнечі штучної істоти - магічні роботи, діючі по закладеної в них програмі. Прикладом Штучних Істот є різні «лярви» і «мислеформи», створювані людьми.

 

Група 5. Особистості

Містить три Класу Разумов Порожнечі: Телоформи, Мови, Тіні

 

Клас 5.1. ТЕЛОФОРМИ являє собою Ідеальну Телоформу (наприклад людини, але можна і тварини), та поставлені нею фізіологію і психологію Особистості. Використовується для впливу на фізіологію тіла і саму примітивну психологію (підсвідомі реакції).

 

Клас 5.2. МОВИ є категорію розмовною мовою (характерних для деякого типу Особистостей). Використовується для впливу на свідомість Яви.

 

Клас 5.3. РОЗУМ ХУМГАТА являє собою Розум Хумгата, як якийсь узагальнений Розум Снореальностей. Використовується для впливу на області Снореальності.

 

Група 6. Стихії

Містить один Клас Разумов Порожнечі СТИХІЇ. Використовується для роботи зі Стихіями Матерії.

 

Група 7. Егрегори

Містить один Клас Разумов Порожнечі егрегор, які формують Колективний Мир Розуму якоїсь групи мешканців Миру. Головною властивістю Егрегор є його колективність: тобто девіз «роби як усі, думай як усі», а будь-яке відхилення від середнього карається більш-менш жорстко. Відзначимо, що Ритуали Земний егрегоріально Магії використовують саме цей Клас Разумов Порожнечі для побудови Виконавця Магічного Дії.

 

Група 8. Задзеркаллі

Містить один Клас Разумов Порожнечі ЗАДЗЕРКАЛЛЯ, яке формує три рівня Примарного Миру. Класична Земна Магія з Задзеркалля не працює - і дарма: це найпотужніший інструмент. Наприклад, на цьому Розум Порожнечі побудовані Захисту «Примарна Рама» і «Кришталева Вежа».

 

 

Ієрархії Разумов Порожнечі

 

Розбиття Розуму Порожнечі на Ієрархії - тобто на певні службові функції цього Розуму Порожнечі залежить від того, яку логіку застосовують для цього розбиття. Теорія Магії Порядку розглядає застосування Логик різних розмірностей - від 1 до 18, які можна розбити на кілька груп. Коротко розглянемо, що дає застосування тієї чи іншої логіці до Розуму Порожнечі.

 

Логіки Символьних Рівнянь (розмірності 3,5,9,17)

Являють собою класику символьних Аналізу, заснованого на тризначною логіці і її подальших розширеннях. Наприклад, примерение тризначною логіки до Пред-Вічним Силам, Що Творять (Розум Порожнечі Класу 3.1) дасть класичну Потокову Модель Творення Міров.

 

Логіка Символьних Операторів (розмірності 4,10)

Ще один класичний підхід символьних Аналізу - Вихор (в Земний Магії відомий як Тетраграмматон) і 10 Операторів Пред-Почала (в Земний Магії відомих як Древо Сфірот). Природно, приклади з Земний Магії - це застосування 4- і 10-значної логіці до егрегор (Розум Порожнечі Класу 7)

 

Логіка Відображення Подоби (розмірність 6)

Третій класичний підхід символьних Аналізу - Метод Аналогій, відомий в Земний Магії як Закон Подоби «Те, що нагорі - то і внизу».

 

Унарна Логіка (розмірність 1)

Дозволяє закликати Розум Порожнечі як єдине ціле. Необхідна для початку роботи з будь-яким Розумом Порожнечі.

 

Бінарна Логіка (розмірність 2)

Бінарна логіка - основа мислення створених Рас: людей та інших. Наприклад, застосування бінарних Логіки в Пред-Особистості Моделі дасть всю Земну науку (математику і т.д.).

 

Логіка Вуаллю (розмірність 8)

Розглядає 8 вуаль, що представляють основополгающіе Сили Порядку.

 

Логіка Смуг Еманацій (розмірність 12)

Розглядає 12 Смуг Еманацій, що представляють основоположні Сили Хаосу.

 

Логіка Рунних Струн (розмірність 14)

Розглядає 14 Рунних Струн виникають у рунной Піраміді і формують Рунні Мелодії в Споконвічною Тиші. Необхідна для побудови Моделей Брехні Пре-Творення.

 

Логіка Розпадного Індивідуалізації (розмірність 18)

Розглядає процеси виникнення Кінцевою Особистості Порядку (наприклад, за допомогою цієї логіки можна описати виникнення Валар).

 

Усі розглянуті логіки - незалежні. Що залишилися - являють собою якусь комбінацію двох різних логік:

 

Логіка Операторних Рівнянь (розмірності 7, 13)

Об'єднання 3- і 4-значних Логик. Описують Плани Миру і Пентаграммние Грати - явища, важливі для структури Миру з точки зору Магії Порядку.

 

Логіка Дзеркального Образу (розмірність 11)

Об'єднання 3- і 6-значних Логик. Описує побудову дзеркального образу Миру. Зокрема, будь-яке Сприйняття Органом Почуттів (наприклад, зором) - є побудова Дзеркального Образу Миру. 

 
Логіка Райдужних Ниток (розмірність 16) 
Об'єднання 4- і 6-значних Логик. Описує формалізм Райдужних Полів. Наприклад, Райдужна Структура Миру з точеі зору Над-Абсолютарності - приклад застосування цієї Логіки. 
 
Логіка Гіпер-Ієрархії (розмірність 15) 
Об'єднання 3- і 8-значних Логик. Описує 15 Гіпер-Ієрархія Фонтану. 
 
Теорія побудови Збалансованого Об'єднаного Ієрарха, який буде самопідтримуючий і виконувати необхідні дії, досить складна тема і її розгляд виходить за рамки оглядової статті. Тим більше, що для кожної розмірності Логіки - існують свої теореми Стабільності. 
 
Запис Даних на Виконавця 
 
Після того, як Об'єднаний Єрарх створений, на нього записують дані, сформовані Услолвним Діянням і блоком Декларації Змінних. Це чисто технічний процес безпосередньо пов'язаний з Класом Предмету Умовного Діяння. 
 
 
ВИСНОВКИ 
 
Підіб'ємо підсумки. Для тих, хто вичитавши в інтернеті, як вчинити якесь Магічне Дія - уявив себе магом і вирішив його зробити. Бажано відповісти спочатку на таке питання: 
 
На основі того, що ви прочитали в інтернеті, чи зможете ви побудувати Ядро Магічного Дії? 
 
Відповідь однозначна - НІ. 
 
Навіть ця стаття дає вам лише уявлення про те, що таке Ядро Магічного Дії і яка ступінь вашого незнання про це. Мистецтво створення Ядра навчаються роками ...
 
 

Реалізація Магічного Дії

 

Поговоримо про Реалізації Ядра Магічного Дії в 4-х мірному світі, без якої Магічне дій не буде завершеним і не принесе бажаного ефекту. Це питання знову-таки не висвітлений ні в книгах по магії, ні в інтернет-публікаціях.

 

Загальна схема Реалізації

 

Як ми пам'ятаємо, Ядро Магічного Дії створило в 6-вимірному просторі Виконавця і записало в нього програму, визначену Умовним діяння і дані на кого / що треба впливати. Для того, щоб це здійснилося, необхідно перейти від 6-мірного простору до 4-х мерному матеріальному світу. Робиться це за такою схемою:

 

Компонент 1. Компактіфікатор

Здійснює процес компактіфікації 6-мірного об'єкту в 4-х мірний світ. Насправді, над кожною точкою 4-х мірного простору-часів існує нескінченно-велике 6-мірне Над-Простір, який фрактально-згортається в 4-х мірну точку. Це і є компактіфікацією.

Компактіфікатор - це точка 4-х мірного світу, в яку відбувається фрактальная згортка 6-мірного Над-Простору.

 

Компонент 2. Генератор Фракталу

Крім вибору 4-х мірної точки, необхідно визначити Клас Фракталу, який контролюватиме процес Фрактальної Згортки. Залежно від того, що за Клас Фракталу обраний, реалізація здійснюється в ту чи іншу форму 4-х мірних сил.

 

Компонент 3. Райдужна Нитка

Вказує, з якої Області Миру відбувається компактіфікацією. Райдужна Нитка строго відповідає тій Райдужній Нитки, що використовувалася в ядрі Магічного Дії.

 

Компонент 4. Конструктор Класу Ритуалу

Строго соотвествует обраному умовності діянням і запускає проесс Реалізації.

 

Класи Компактіфікаторов

 

Розглянемо Класи Компактіфікаторов. Теорія Магії Порядку передбачає існування 6 Класів Компактіфікаторов:

 

Клас 1. Тіло Адепта

Перший Стандартний Клас Компактіфікатора, що вибирає в якості точки прив'язки Над-Простору Тіло Адепта. Очевидно, що Тіло Адепта може прив'язати до 4-х мерному світові тільки Мета-Простір.

Цей Клас дозволяє надавати впливу на об'єкти, що знаходяться в безпосередній близькості від Адепта.

 

Клас 2. Службова Ієрархія

Другий Стандартний Клас Компактіфікатора, що вибирає в якості точки прив'язки Над-Простору якусь Службову Ієрархію. Насправді, можна виділити три Класу службової ієрархії:

 

Ієрархія Знака Сили - прив'яже до 4-х мерному світу Щілина

Тінь Адепта - прив'яже до 4-х мерному світу Дзеркальний Коридор

Чарівне Істота - прив'яже до 4-х мерному світу Хумгат

 

Цей Клас дозволяє здійснювати впливу на об'єкти, просторово-віддалені від Адепта, так як Службова Ієрархія здатна до переміщення по 4-х мерному світу.

 

Клас 3. Стрижень

Третій Стандартний Клас Компактіфікатора, що вибирає в якості точки прив'язки Над-Простору Стрижень. Очевидно, що Стрижень може прив'язати до 4-х мерному світові тільки Фонтан.

 

Цей Клас дозволяє здійснювати впливу на об'єкти, просторово-віддалені від Стрижня, але з відстанню від Стрижня вплив слабшає.

 

Три залишилися компактіфікатора нестандартні з точки зору теорії Магії Порядку:

 

Клас 4. Рунний Перевертень

Вільний Розум, підлеглий Адептом. Прив'язує до 4-х мерному світу Хумгат і дозволяє здійснювати впливу на об'єкти, просторово-віддалені від Адепта.

 

Клас 5. Гіпер-Віртуальність

Гіпер-Віртуальність - це службова ієрархія Гіпер-Абсолюту, покликана і підпорядкована Адептом. Прив'язує до 4-х мерному світу Дзеркальний Коридор і дозволяє здійснювати впливу на об'єкти, просторово-віддалені від Адепта.

 

Клас 6. Артефакт Фонтана

Артефакт Фонтана - це об'єктне уявлення нема кого складного процесу, здатне по якоїсь команді генеріть цей процес у зовнішньому світі. Прив'язує до 4-х мерному світу Фонтан і дозволяє здійснювати впливу на об'єкти, просторово-віддалені від Адепта.

 

Класи Генераторів Фрактальної Згортки

 

Теорія Магії Порядку виділяє 6 Класів Генераторів Фрактальна Згортки:

 

Клас 1. Сили, Що Творять

Фрактальна Згортка 6 -> 4 відбувається за законами Миру Творців. Магічне Дія буде тотожним дії творить сили. У разі використання даного Класу, необхідно передбачити точне наведення Магічного Дії, так як зазвичай дію Сил, Що Творять - глобально як мінімум на рівні однієї Планети.

 

Клас 2. Мир Розуму мешканцями Вічності

Фрактальна Згортка 6 -> 4 відбувається за допомогою Розуму мешканцями Вічності. Очевидно, що це реалізує Магічне Дія в околиці мешканцями Вічності. Даний Клас використовується для точкових впливів на Мешканців Вічності. Недолік є те, що Мешканець Вічності, що володіє свободою волі, може чинити опір і не реалізувати Магічне Дія.

 

Клас 3. Силова Мережа

Фрактальна Згортка 6 -> 4 відбувається за допомогою Силовий Мережі - безлічі Шляхів, що пролягають через Всесвіт.

 

Клас 4. Граалі

Фрактальна Згортка 6 -> 4 відбувається за допомогою Граалей - особливих Артефактів, підтримуючих Шлях. У відмінності від Силовий Мережі, працюючої сор всім безліччю Шляхів Всесвіту, відкритих і ще немає, Грааль - Артефакт конкретного відкритого Шляху.

 

Клас 5. Традиційне Поле

Фрактальна Згортка 6 -> 4 відбувається за допомогою Традиційних Полів - якоїсь Операційної Системи Всесвіту. До речі, будь-які егрегоріально Закони - релігійні, державні - приклад Традиційного Поля. Реалізація Магічного Дії через Традиційне Поле Егрегор - типова для Земний егрегоріально Магії.

 

Клас 6. Брехня Пре-Творення

Фрактальна Згортка 6 -> 4 відбувається за допомогою Брехні Пре-Творення - тобто деяких проектів Творіння Світу.

 

Усередині кожного Класу існує 20 різних Генераторів Фракталу, які можна розділити на 5 груп. Проведемо короткий огляд цих Генераторів.

 

Група Координатної Системи

 

Являє собою Координатні Системи, що задають символьних Топологію Миру. Інакше кажучи, це якась структура, що накладається на Неструктурні безліч матерії створеного світу. Теорія Магії Порядку виділяє два типи КООРДИНАТНО Систем:

 

Координатна Система Круга Відображень

Кругом Відображень називають безліч Паралельних Міров (планет) одного типу, що відрізняються один від одного ключовими потоками подій. Типовою моделлю цієї Координатної Системи є Пентаграммная Решітка.

 

Координатна Система aphi-Осі

aphi-віссю називають дискретну вісь між Серцем Світу (Порядок) і Полюсом Миру (Хаос). Точки на цій Осі соотвествуют Кругу відображенні. В Символьной Топології пріянто розглядати Пучок aphi-осей, Каждана з осей при цьому проходить лише через одну Планети даного Круга.

 

Компактификацією на основі Координатної Системи дозволяє надавати дію через зміну топологічних (геометричних) характеристик області Миру. Відзначимо, що в Земний Магії цей метод не застосовується.

 

Група Розумов Миру

 

Генератор фрактал - Розум Миру. Теорія Магії Порядку виділяє три типи Міров:

 

Мряко-мір

Світ з циклічним нелінійним Потоком Творення, які описуються так званими Кольоровими Рівнями Псевдо-Древа. У разі Розуму мешканцями Вічності (Клас 2) - ми маємо Астрологічні властивості Особистості (Знаки Зодіка, Планети і т.д.)

 

Над-Творець

Світ з циклічним лінійним Потоком Творення. У разі Розуму мешканцями Вічності (Клас 2) - ми маємо Установки Над-Свідомості Особистості.

 

Лльіра

Поза-Всесвіт, що включає всі безліч Міров. У разі Розуму мешканцями Вічності (Клас 2) - ми маємо Спочатку-задану (пре-створену) Долю.

 

Відзначимо, що Земна Магія надає важливого значення Астрологии - отже, в Земний Магії використовується Гененратор фрактал типу Ланцюг.

 

 

Група Каналів Сприйняття

 

Генератор Фракталу - Канал Сприйняття, виділяють 4 типи каналів сприйняття:

 

Вузли Усвідомлення

Розглядається набір Узлов Усвідомлення, які, в залежності від Класу Генератора можуть мати різну природу (приклад для двох Класів Генераторів):

Клас 1. Жезли Грані і Зал Обода

Клас 2. Персональні Вузли Усвідомлення Особистості

 

Органи Почуттів

Органи Почуттів як реалізовані Канали сприйняття. Залежно від Класу Генератора можуть мати різну природу (приклад для двох Класів Генераторів):

Клас 1. Правий Око Хаосу

Клас 2. 5 Органів Почуттів Тіла

 

Уява

Нереалізовані Канали сприйняття. Залежно від Класу Генератора можуть мати різну природу (приклад для двох Класів Генераторів):

Клас 1. Лівий Око Хаосу

Клас 2. 6 додаткових Почуттів, неї нреалізованних в конкретних органів чуття

 

Цілі

Розглядаються цілі, до яких рухається Мир. Залежно від Класу Генератора можуть мати різну природу (приклад для двох Класів Генераторів):

Клас 1. Страж Фонтана

Клас 2. Цілі Особистості

 

 

Група Образов Особистості

 

Генератор фрактал - Образи Особистості, виділяють 5 типів:

 

Фрактали Сил, Що Творять

Клас 1. Хрест Сил, Що Творять 5х5, 9х9, 17х17.

Клас 2. Особисте Ім'я мешканцями Вічності

 

Образи Хаосу

Клас 1. Дракон Хаосу

Клас 2. Смуга Еманацій мешканцями Вічності

 

Образи Дзеркала

Клас 1. Дракон Дзеркала

Клас 2. Телоформа

 

Образи Порядку

Клас 1. Дракон Порядку

Клас 2. Ієрархія або її аналоги

 

Рама

Клас 1. Стан Сил, Що Творять

Клас 2. Чакри

 

 

Група Звіра

 

Генератор фрактал - Звір, як Гіпер-Полярна Сутність Каменя. Виділяють 6 типів:

 

Індуктор Поля

Нелінійне час

Лінійне Час

Звір як Міра Творець

Гіпер-Полярність Звіра

Форми Звіра